Jeden klíčový cíl vás dovede k úspěchu!

 

Jedním z nejčastějších problémů, se kterými se setkávám v praxi je ten, že živnostníci, podnikatelé nemají jeden jasný a konkrétní cíl, který by si správně vydefinovali a pak na něj soustředili svou pozornost. Dnes se podíváme na to, jak přesně to můžete udělat.

Určitě toho chcete hodně - nový vůz, mobil, úspěšnou firmu, jet na luxusní dovolenou, nebo cokoliv dalšího. Tyto cíle si všechny sepište, a pak spočítejte, kolik peněz potřebujete, abyste si je mohli splnit.

Jakmile to uděláte, spočítejte celkové roční příjmy, které potřebujete mít, abyste si toto všechno mohli dovolit.

Pak je třeba rozdělit roční příjmy na měsíční, a zjistíte, že například potřebujete minimálně 40000 Kč měsíčně, abyste si všechny tyto sny mohli splnit. Nezapomeňte ale, že minimálně 30% z prodeje padne na daně a další povinné výdaje, a také máte nějaké náklady. Tedy přičtěte k částce 40000 Vaše náklady na podnikání, a k tomu pak 30% na povinné odvody. Vyjde vám třeba částka 70000 Kč měsíčně.

Musíte tedy prodat za 70000 Kč měsíčně, abyste si vydělali 40000 Kč čistého. Dejme tomu, že prodáváte produkt nebo službu, která stojí 2500 Kč jednoho klienta. Potřebujete tedy získat za měsíc asi 30 klientů, abyste dosáhli prodeje 75000 Kč měsíčně. 

Měsíc má cca 20 pracovních dní, takže potřebujete najít 1,5 klienta denně, dejme tomu raději 2 klienty denně, abyste splnili váš cíl.

A teď to nejdůležitější. Váš klíčový cíl je tedy buď najít denně dva klienty, nebo prodat denně za 5000 Kč. To jsou dva způsoby, jak říci totéž, jen jinak. Někomu vyhovuje, když si dá jako klíčový cíl 2 klienty denně, a když na to myslí, není z toho nervózní. Někdo jiný je zase z dvou klientů denně nervózní, ale když si řekne cíl: "Prodávám denně za 5000 Kč" tak mu to vyhovuje víc. Můžete pochopitelně najít i jinou variantu, jak si tento jeden nejklíčovější cíl definovat.

A teď co udělat dál? Je jasné, co přesně chcete. Vezměte tu svou vlastní definici cíle, a

a) napište si ji na papírky velkým písmem

b) tyto papírky pak rozvěste po celém bytě nebo kanceláři, dejte si ten cíl, jako pozadí monitoru na PC, napište si ho na každou stránku svého diáře, prostě to udělejte tak, aby se vám tento cíl neustále připomínal

c) kam se podíváte, musíte vidět svůj cíl. 

Pokud to takhle uděláte, velmi brzy nastanou dvě možné varianty toho, co se stane.

1. Buď se začnete přibližovat cíli a brzy ho dosáhnete, což je ta skvělá varianta, nebo

2. Vám ten cíl začne lézt na nervy a bude vás "zneklidňovat nebo znervózňovat", když ho uvidíte. To je ta špatná varianta, protože pak daleko víc než po tom cíli toužíte "nebýt pod tlakem, mít klid a nemuset se za ničím honit". Pokud tahle varianta nastane, pak je jasné, že dokud nezměníte své vnitřní nastavení, a nezačnete místo klidu a pohody toužit po výsledku, nikdy ho nedosáhnete.

Už jste to udělali, a postihla vás druhá varianta? Nevíte si s tím rady a potřebujete v tom pomoci? Jsme tu, abychom vám pomohli vaše podnikání rozjet. Buď nás kontaktujte e-mailem na info@dosahnetevseho.cz, nebo přímo objednejte některou z našich služeb.

Komentáře

komentářů

Uložit odkaz do záložek.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

INTERGALACTIC COMPANY
"Ridiculus enim cras placerat facilisis amet lorem ipsum scelerisque sagittis lorem tis!"
Jojn Doe, CEO
Tel.: +1 (800) 123-45-67, +1 (800) 123-45-68
Fax: +1 (800) 123-45-69 (any time, 24/7/365)
E-mail: info@intergalactic.company
Website: http://www.intergalactic.company
Address:
221, Mount Olimpus,
Rheasilvia region, Mars,
Solar System, Milky Way Galaxy

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. více informací

Nastavení cookies na tomto webu je primárně "cookies povoleny". Abyste mohli na tomto webu pokračovat, klikněte na "Rozumím a souhlasím" a pokračujte v prohlížení webu.

Zavřít